مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آبان 1398 ساعت 08:482019-11-03ورزشي

فارس من|ساخت سالن ورزشی در روستای شهردراز در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد


مسؤول دفتر فنی و نطارت بر امکان ورزشی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ساخت سالن ورزشی در روستای شهردراز ایرانشهر در شورای برنامه ریزی استان مطرح می شود اگر اعتباری برای ساخت سالن در این روستا گذاشته شود احداث خواهد شد.

- فارس منساخت سالن ورزشی در روستای شهردراز در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد مسؤول دفتر فنی و نطارت بر امکان ورزشی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: ساخت سالن ورزشی در روستای شهردراز ایرانشهر در شورای برنامه ریزی استان مطرح می شود اگر اعتباری برای ساخت سالن در این روستا گذاشته شود احداث خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به دنبال ثبت سوژه  خبرنگار فارس موضوع را از مسؤول مربوطه پیگیری کرد.

مسؤول دفتر فنی و نطارت بر امکان ورزشی اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت:  روستای شهر دراز ایرانشهر دارای زمین چمن مصنوعی است که به تازگی افتتاح شده است.

فرشید صالح زهی افزود: برای ایجاد سالن ورزشی باید افراد به حد نرم قانونی که هر منطقه دارد باید برسند تا بتوانند سالن ایجاد کنند.

وی ادامه داد: این موضوع در شورای برنامه ریزی استان مطرح می شود اگر اعتباری در خصوص ساخت سالن در این روستا گذاشته شود احداث خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|ساخت سالن ورزشی در روستای شهردراز در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد

فارس من|ساخت سالن ورزشی در روستای شهردراز در صورت تامین اعتبار انجام خواهد شد